Omni Surface, projecte desenvolupat per dos estudiants de l'EPS, busca finançament per comercialització

[caption id="attachment_11693" align="alignnone" width="470" caption="FOTO: Diari SEGRE"]001MVTDZ[/caption]

El diari Segre dedica, en la seva edició d'avui 10 de desembre, un ampli article al dispositiu Omni Surface, un dispositiu que estalvia calefacció usant la calor que desprèn el cos humà, que han desenvolupat els estudiants del Màster en Enginyeria Industrial de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), Oriol Liarte (graduat en Enginyeria Mecànica per l'EPS-UdL) i Adrià Mateo (graduat en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica per l'EPS-UdL) sota la tutorització del professor Joan Ignasi Rosell.

El passat mes de novembre el projecte, presentat per l' Oriol Liarte, va guanyar el concurs Les idees es mouen, que organitzava la companyia Endesa juntament amb la Fundació Universitat i Empresa (FUE),  en proclamar-se el millor projecte de la setantena d'idees que hi competien. (+ informació)

N3wYH2JV_bigger

En compliment de la Llei de Propietat Intel·lectual, podeu trobar el pdf d'aquesta notícia al Recull de Premsa de l'Oficina de Premsa de la UdL: http://www.udl.cat/serveis/oficina/Recull-de-Premsa.html