Oriol Liarte i Adrià Mateo, guanyadors del premi Enginyers 2017

Coorganitzat pel Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya - Demarcació de Lleida i l'Escola Politècnica Superior

Reunits els membres del jurat del Premi Enginyers, que coorganitza el Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya - Demarcació de Lleida i l'Escola Politècnica Superior de la UdL, per decidir el Projecte de Fi de Carrera guanyador, es va acordar concedir el premi dotat amb 1.200€ i 1 any de col·legiació gratuïta al Col·legi-Associació d'Enginyers Industrials de Catalunya al següent projecte:

«Disseny, construcció i viabilitat tecnològica i industrial d'un dispositiu radiatiu» dels alumnes Oriol Liarte Torrelles i Adrià Mateo Fornés, sota la direcció del professor Joan Ignasi Rosell.

El lliurament del premi es realitzà el passat divendres, dia 1 de desembre de 2017, en el marc del Sopar dels Enginyers, al restaurant Finca Prats.