Pol Llagostera Blasco, antic alumne del Màster en Enginyeria Informàtica, guanya el premi Caixa d'Enginyers

Premi caixa Enginyers
D'esquerra a dreta: C. Solé, F. Giné, P. Llagostera, A. Ballesta, M. Ramírez, N. Felis, N. Pastor i V. Urbina

Pol Llagostera Blasco, antic alumne del Màster en Enginyeria Informàtica de l'Escola Politècnica Superior va guanyar el Premi al millor Treball Final de Grau/Treball Final de Màster realitzat en l’àmbit de la mobilitat internacional que, per primer cop, convocaven La Caixa d’Enginyers i l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL).

L'acte de lliurament d'aquesta primera edició del premi va comptar amb la presència de la Sra. Montserrat Ramírez, directora de banca internacional de Caixa d'Enginyers, la Sra. Àstrid Ballesta, vicerectora de relacions Internacionals de la UdL, Francesc Giné, director de l'EPS i Cristian Solé, Sots-director de relacions internacionals de l'EPS.

Caixa Enginyers patrocina aquest premi en els dos centres d'enginyeria de la UdL, l'EPS i l'ETSEA. Cada un dels premiats rep una dotació econòmica d'1.000 euros.

Beques de mobilitat i Premis amb el suport de la Caixa d'Enginyers