Ponència. “Internet de les Coses i Analítica BigData en Plataformes de Gestió Avançades” a càrrec d'en Xavier Domingo

Research line manager at Eurecat Technology Center i antic alumne de l’Escola

Ahir a l’Escola Politècnica Superior, Xavier Domingo i Albin, Research line manager at Eurecat Technology Center i antic alumne de l’Escola, va dur a terme la ponència “Internet de les Coses i Analítica BigData en Plataformes de Gestió Avançades”, a la que van assistir-hi una vintena d'alumnes i professors del centre.

Millorar la recopilació i la digitalització de dades, la seua interpretació, buscar-hi noves utilitats tant en l'àmbit domèstic com industrial i fer-ne un ús ètic seran els principals reptes d'aquest sector en un futur immediat, va concloure en Xavier Domingo.

Internet de les Coses i Analítica BigData són conceptes habituals en el nostre entorn personal i en àmbits força variats que van des de com poder predir el comportament de certes màquines, a prevenir avaries, reduir costos o conèixer els gustos d'un usuari a partir del que busca a internet.