Premi ALUMNI EPS a la Trajectòria Professional i Premi ALUMNI EPS a l'Emprenedoria

PremiEPS

Des de l'Escola Politècnica Superior es vol fer un pas més en relació al reconeixement que la institució vol retre a la tasca professional realitzada pels seus antics alumnes.

Aquest any es compleix el vint-i-quatrè aniversari de la creació de l'EPS i el cinquè en què, a nivell intern, es va prendre la decisió de crear la xarxa Alumni EPS amb l'objectiu de facilitar i fomentar els vincles entre els titulats, establir un canal de comunicació permanent i crear sinergies de col·laboració post-acadèmica entre l'EPS i els seus antics alumnes.

És per tot això que, aquest any 2014, s'ha cregut oportú implementar un Premi dedicat als Alumni. Aquest premi distingeix dues categories:

- Premi ALUMNI EPS a la TRAJECTÒRIA PROFESSIONAL: , Joan Cabós Fabregat, Josep Fernández González, Esteve Josa Farran, Marcel López Rodríguez i Xavier Potau Núñez

- Premi ALUMNI EPS a l'EMPRENEDORIA: Jordi Calvís Arnó, Marc carrillo Castelló i Joan Marc Craviotto Arnau, Rubén Lotina Gracía, Frederic Lorente Mesa i Sergio Luaces Ruiz.

Fins al proper dia 16 de novembre, s'obra una votació pública per tal de seleccionar a les tres candidatures finalistes de les dues categories. Podeu votar aquestes candidatures al Facebook de l'EPS (apartat "Encuesta" a la finestra d'Aplicacions situada a l'esquerra del mur).

A més, si voleu PODEU COMPARTIR l'enquesta per tal que arribi a molta més gent (amics, familiars, coneguts) i així aconseguir que els vostres candidats preferits obtinguin més vots!

El proper 17 de novembre donarem a conèixer als finalistes al Premi Alumni EPS i en el sopar d'antics alumnes, professorat i PAS de l'Escola, que se celebrarà el 21 de novembre, s'escollirà, en votació entre tots els assistents, els guanyadors del Premi Alumni EPS 2014.

Després d'una setmana de votació pública mitjançant el Facebook de l'Escola, avui fem públic el resultat d'aquesta votació que determina els tres candidats finalistes en cada una de les dues categories al Premi Alumni EPS (Podeu consultar breu currículum de tots ells AQUÍ: - Premi Alumni EPS a la Trajectòria Professional:

ESTEVE JOSA FARRAN
GUILLEM BACHES GARCÍA
XAVIER POTAU NÚÑEZ

- Premi Alumni EPS a l'Emprenedoria:

JOAN CARRILLO CASTELLÓ I JOAN MARC CRAVIOTTO ARNAU
FREDERIC LORENTE MESA
RUBÉN LOTINA GARCÍA

En el sopar d'antics alumnes, professorat i PAS de l'Escola, que se celebrarà el 21 de novembre (+INFO), s'escollirà, en votació entre tots els assistents, els guanyadors del Premi Alumni EPS 2014.