Premis EPS als alumnes amb els millors expedients acadèmics

En el decurs del Sopar d'antics alumnes, professorat i PAS de l'Escola Politècnica Superior del passat 29 de novembre, es va dur a terme el lliurament dels Premis EPS als alumnes amb els millors expedients acadèmics dels curs anterior en cadascuna de les titulacions impartides a l'Escola. El premi era un any de col·legiació gratuïta en el Col·legi corresponent, així com algun que altre detall sorpresa ...

Els estudiants guardonats van ser:

- DAVID CASTELLA PONSARNAU, millor expedient acadèmic d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió, curs 2011-12, va rebre el premi de mans del Sr. Albano Sanchez Osorio, Degà del Col·legi Oficial d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Catalunya, i en Josep Fernández, antic alumne de la VI promoció de titulació d'Enginyeria Tècnica Informàtica de Sistemes i en l'actualitat gerent de projectes de l'empresa INDRA.

DSC_0953_tn_tn

- RAÜL BALSÀ DÍAZ, millor expedient acadèmic d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes, curs 2011-12, va rebre el premi de mans del Sr. Albano Sanchez Osorio, Degà del Col·legi Oficial d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Catalunya, i en David Barroso, antic alumne d'enginyeria Tècnica Informàtica de la IV promoció i Cap àrea projectes interns de l'Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions (ASIC) de la Universitat de Lleida

DSC_0961_tn_tn

- SERGI VALL AUBETS, millor expedient acadèmic d'Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat Mecànica, curs 2011-12, va rebre el premi de part del Sr.Ramon Grau Lanau, Degà del Col·legi/Associació d'Enginyers Tècnics Industrials de Lleida, i en Ramon Pernia, antic alumne de la tercera promoció d'Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat Mecànica Lliure per l'EPS de la UdL durant els cursos i Secretari Tècnic i Gestor de Qualitat del  Col·legi / Associació d'Enginyers Tècnics Industrials de Lleida.

DSC_0968_tn_tn

- ESTHER VILLAFAÑA GARRETA, millor expedient acadèmic del Grau en Arquitectura Tècnica, curs 2012-13, va rebre el premi de mans del Sr. Pere Garrofé i Cires, President del Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers de l'Edificació de Lleida , i en David Botanch, antic alumne de la segona promoció d'Arquitectura Tècnica de l'EPS de la UdL i co-fundador del Gabinet d'Arquitectura D'3

DSC_0977_tn_tn

- JORDI MATEO FORNÉS, millor expedient acadèmic del Màster en Enginyeria Informàtica, curs 2012-13, va rebre el premi de mans del Sr. Josep R. Freixanet, vicedegà de Presidència Estratègica del Col·legi Oficial d'Enginyeria en Informàtica de Catalunya, i en Ignasi Barri, antic alumne de la catorzena promoció d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes i la primera promoció del Màster en Enginyeria de Programari Lliure per l'EPS de la UdL. Actualment, membre de Tecnologies Aplicades Core a GFT  i professor associat a la Universitat de Lleida.

DSC_0983_tn_tn

- RUBÉN GARCÍA ORTIZ, millor expedient acadèmic del Màster en Enginyeria Industrial, curs 2012-13, va rebre el premi de mans del Sr. Joaquim Llop, President del Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya, demarcació de Lleida, i en Jordi Calvis, antic alumne de la primera promoció d'Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat Mecànica a l'EPS de la UdL i Enginyer Industrial per la UdG. Fundador i actualment gerent de l'empresa KREUM SA.

DSC_0989_tn_tn