Premis als millors expedients acadèmics de l'EPS. Curs 2016-17

Des de l’Escola Politècnica Superior de la UdL es vol premiar als alumnes que han aconseguit el millor expedient acadèmic, en cadascuna de les titulacions impartides a l’Escola, en finalitzar els seus estudis. Es per això que es van instaurar els premis als millors expedients acadèmics de les titulacions de l’Escola Politècnica Superior.

Els estudiants amb el millor expedient del curs 2016-17 han estat:

Úrsula Beltran Mauri (Grau en Arquitectura Tècnica)

Piotr Franciszek Szoldra (Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica)

Eduard Torres Montiel (Grau en Enginyeria Informàtica)

Víctor Cavero Solans (Grau en Enginyeria Mecànica)

Alejandro Solans Barón (Màster en Enginyeria Industrial)

Sergi Vila Almenara (Màster en Enginyeria Informàtica)

El premi consta d’un certificat acreditatiu i un any de col·legiació gratuïta en el Col·legi corresponent que es lliurarà personalment en el transcurs del 7è sopar d’Antics Alumnes, PDI i PAS de l’EPS que es realitzarà el proper 18 de maig al Restaurant El Mirador dels camps Elisis.

Podeu formalitzar la vostra inscripció al sopar, així com trobar més informació del sopar a https://alumnieps.wordpress.com/