Premis als millors expedients acadèmics de les titulacions de l’EPS. Curs 2015-16

Des de l’Escola Politècnica Superior de la UdL es vol premiar als alumnes que han aconseguit el millor expedient acadèmic, en cadascuna de les titulacions impartides a l’Escola, en finalitzar els seus estudis. Es per això que es van instaurar els premis als millors expedients acadèmics de les titulacions de l’Escola Politècnica Superior.

Els estudiants amb el millor expedient del curs 2015-16 han estat:

MERITXELL JORDANA GAVIEIRO -  Grau en Enginyeria Informàtica

SERGI GÓMEZ TERÉS – Grau en Enginyeria Mecànica

MARIA ALBA RIBÓ PALENZUELA – Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica

GUAYENTE MINCHOT BALLARÍN – Grau en Arquitectura Tècnica

JORDI BARTOLOMÉ TOMÀS -  Màster Universitari en Enginyeria Informàtica

RUBÉN ANTONIO LUPIÁÑEZ CHANES – Màster Universitari en Enginyeria Industrial

El premi consta d’un certificat acreditatiu i un any de col·legiació gratuïta en el Col·legi corresponent que es lliurarà personalment en el transcurs del 6è sopar d’Antics Alumnes, PDI i PAS de l’EPS que es realitzarà el proper 31 de març.

Podeu formalitzar la vostra inscripció, així com trobar més informació del sopar a https://alumnieps.wordpress.com/