Presentació curs. Els grans sistemes informàtics dels bancs

Nota Premsa Curs GFT-EPS

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Aquest passat divendres 14 de juny a les 12h, a la Sala de Juntes de l'Edifici CeDiCo del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida (PCiTAL), l'empresa GFT, proveïdor de solucions i serveis de Tecnologies de la Informació (TI), i l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) van dur a terme la presentació conjunta d'un curs d'estiu dedicat als grans sistemes informàtics dels bancs que, a més d'oferir una formació tecnològica, es complementa amb una formació lingüística (curs d'alemany inicial) i la possibilitat que, almenys, cinc del alumnes del curs s'incorporin a treballar en una de les seus que la companyia GFT té a Alemanya.

El curs s'adreça a estudiants i titulats de Màster de la branca informàtica, estudiants d'últim curs d'estudis de grau de la branca informàtica i enginyeria d'altres branques que vulguin reciclar-se en aquest camp.

Es tracta d'una oferta formativa força interessant amb la que l'Escola Politècnica Superior, en col·laboració amb GFT, intenta donar resposta a les necessitats laborals dels seus estudiants, fomentant l'accés al mercat laboral internacional.

Premsa

15 de juliol de 2013