Presentació de la Guia de contingut digital accessible de la UdL en suport paper

[caption id="attachment_3918" align="alignnone" width="471" caption="Fotografia: Jordi Escuer"]udl7gv[/caption]

Dimecres, 30 de març, a les 19.00 hores, a la sala de juntes de la 3a planta de l'Edifici del Rectorat, va tenir lloc la presentació de la Guia de contingut digital accessible, en suport paper, a càrrec de Joan Viñas Salas, rector de la Universitat de Lleida, Sr. Jordi Coiduras, responsable de la Unitat UdLxtothom, Sr. Toni Granollers, director del Grup de Recerca en Interacció Persona Ordinador i Integració de Dades (Griho) i Xavier Gómez, vicerector d'estudiantat de la UdL

La Guia explica com crear documents digitals a partir de documents de Microsoft Office, OpenOffice, i altres, en format text i pdf, perquè aquests siguin accessibles per usuaris amb discapacitat. Ha estat pensada per l'àmbit acadèmic, per tal d'assegurar el dret a l'educació i per garantir l'accés a la informació i formació de totes les persones. També són d'utilitat per a tots els usuaris editors de contingut com a eina per a millorar el disseny universal del material documental i per a realitzar documents i continguts accessibles.

La Guia de contingut digital accessible forma part de les estratègies per a la igualtat d'oportunitats que duü a terme la Universitat de Lleida amb la voluntat de promoure, de forma universal, l'accessibilitat de les persones a la formació.

1premsa

31 de març de 2011