Presentació de les Dobles Titulacions ADE Industrials al Campus Igualada

En el marc d'un conveni UOC-UdL

Avui dimarts 3 de desembre el Campus Igualada ha acollit la sessió de presentació de les dobles titulacions ADE-GEQ (Grau en Administració i Direcció d'Empresa - Grau en Enginyeria Química) i ADE-GEOIL (Grau en Administració i Direcció d'Empresa - Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística) de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL).

ADE Industrial és una oferta de doble titulació per a enginyers industrials que vulguin tenir una formació complementària en administració i direcció d'empreses.

Pel que fa al GEOIL l'estudiant ha de cursar 222 ECTS presencials del Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística (UdL) i 132 ECTS online del Grau en Administració i Direcció d'Empresa (UOC) amb un total de 354 ECTS.

Pel que fa al GEQ l'estudiant ha de cursar 234 ECTS presencials del Grau en Enginyeria Química (UdL) i 168 ECTS online del Grau en Administració i Direcció d'Empresa (UOC) amb un total de 402 ECTS.

Amb aquesta doble titulació els estudiants rebran un perfil polivalent, tècnic i de gestió, molt valorat en l'àmbit professional.