Primer Campionat de Tennis Solidari EPS a favor de La Marató de TV3 ... previ al Sopar EPS del 29 de novembre

Us informem que en el marc de celebració del sopar d'antics alumnes, professorat i pas de l'Escola Politècnica Superior, es desenvoluparà el Primer Campionat de Tennis Solidari EPS a favor de La Marató de TV3.

El campionat està previst, doncs, per al mateix dia del sopar, el divendres 29 de novembre i es desenvoluparà a les pistes del Club Tennis Urgell durant la tarda del citat dia 29 , a partir de les 16.00 h. i fins a l'inici del sopar.

La inscripció està oberta a antics alumnes, professorat i PAS amb qualsevol nivell de joc, ja que l'objectiu és contribuir  a una causa solidària. L'única condició indispensable per participar és realitza la inscripció prèvia al correu electrònic info@eps.udl.cat (a fi de poder organitzar la competició) i, el mateix dia del torneig, efectuar el pagament de 10 €.

La recaptació del Primer Campionat de Tennis Solidari EPS, juntament amb el que es recaptin en altres iniciatives del Centre, serà donada a La Marató de TV3 que es realitzarà el proper 15 de desembre i que aquest any es dedica a les malalties neurodegeneratives.

cartell tennis

Així doncs, us animem a participar en aquesta iniciativa solidària que tindrà el fí de festa en el 3r sopar d'antics alumnes, professorat i PAS de l'EPS, al que també, evidentment, us animem a participar-hi!

Trobareu tota la informació de l'event actualitzada AQUÍ