Professors de l'EPS a l'equip docent del curs "Art i Ciència"

03

Dos professors de l'Escola Politècnica Superior, Luisa F. Cabeza i Jordi Palacín formen part de l'equip docent del curs "Art i Ciència" de la Universitat de Lleida que sorgeix del treball de col·laboració  entre diverses facultats/escoles per oferir una formació interdisciplinària que permeti comprendre l'art i  la ciència amb les seves respectives particularitats epistemològiques i metodològiques.

A més de la reflexió teòrica, es realitzaran experiències pràctiques que permetin explorar les possibilitats plàstiques dels models experimentals; conèixer, imaginar i crear situacions d'interacció art-ciència i, mitjançant la seva representació gràfica o audiovisual, descobrir les seves aplicacions socials: docents, lúdiques, plàstiques o experimentals.

El curs ofereix la possibilitat d'aplicar aquests coneixements en un doble àmbit, tant el de la comunicació, el disseny, i la creació visual, com el de la comprensió i investigació científica. Per això  s'explorarà en la utilitat dels coneixements científics i la seva aplicació tecnològica.

D'acord amb el caràcter obert, multidisciplinari i renovador de la seva proposta, el curs "Art i Ciència", ha estat concebut segons el format i càrrega acadèmica d'un curs Minor, es a dir, com un itinerari d'optativitat dirigit a estudiants de diferents graus, i també forma part del programa de formació permanent de la UdL. Aquest curs, de 30 ECTS, dóna l'acreditació de "Expert universitari".

INICI DEL CURS: Sessió inaugural, divendres 3 d'octubre de 2014 PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA: www.ice.udl.cat + INFO: http://www.articiencia.udl.cat/margelich@hahsw.udl.cat