Programa Liquid Galaxy LAB

render final03 (Mobile)

Ja comença el programa de beques d'estiu Google Summer of Code, des de la llavor del GDG Lleida i  el Liquid Galaxy LAB. L'any passat es van aconseguir dues beques per a alumnes de l'Escola Politècnica Superior de la UdL: http://www.g-liquidgalaxy.com/2013/03/presentacion-liquid-galaxy-lab.html

Així mateix us recordem que el Liquid Galaxy LAB  no està restringit a estudiants d'informàtica de la Universitat de Lleida, i que qualsevol persona que estigui interessada pot participar en el Liquid Galaxy LAB.

No obstant, si ets estudiant universitari d' enginyeria informàtica (de Grau o Màster):

- Pots presentar-te a les beques de Google sota el nostre projecte Liquid Galaxy LAB, presencial o semipresencial. - Pots realitzar el teu projecte de fi de Màster o Grau al Liquid Galaxy LAB, presencial o no. - Pots fer la teva Tesi Doctorat en el Liquid Galaxy LAB, previ consens amb els teu director de Tesi. - Pots realitzar les teves pràctiques d'empresa a Ponent 2002 i en el Liquid Galaxy LAB en el cas dels estudiants del Grau. galaxyulldepeix Avantatges:

- Accedir a 3 Liquid Galaxy LAB, cosa única al món , amb dues unitats de desenvolupament, incloent la unitat expositiva Moving Liquid Galaxy i una tercera en producció, el Lleida Liquid Galaxy, amb 8 pantalles de 55 "

- Currrículum i visibilitat: co ·laborar amb el Liquid Galaxy LAB dóna accés a unes tecnologies úniques i s'obté un interessant currículum difícil d'obtenir per altres vies.

- Possibilitat d'entrar al programa de beques de GSOC per a aquells alumnes del Grau o el Màster en Enginyeria informàtica.  El programa està dotat amb  5.500 $ i capacita per treballar 4 mesos a l'estiu a la seu de Google.

- Assistir a esdeveniments únics: estar al Liquid Galaxy LAB dóna l'oportunitat d'assistir a esdeveniments únics, com tots els desenvolupats el 2013, que inclouen viatges per Espanya , Anglaterra i Califòrnia .

IMG_20121221_140623

Si esteu interessats en el tema envieu un mail o un toc pel G+ o qualsevol altra xarxa social i parlem!.