Programa "Próxima estació: La Noguera", visita l'EPS

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

En el marc del programa "Próxima estació: UdL", una iniciativa del Consell Social de la UdL per apropar la Universitat de Lleida al territori i impulsar les relacions universitat-empresa, una cinquantena de representants d'empreses, centres educatius, professionals liberals, responsables polítics, agents culturals etc. de la comarca de la Noguera van ser els primers a 'inaugurar' divendres 10 de febrer el programa "Próxima estació: UdL. El projecte, que compta amb el suport de la Diputació de Lleida, els Consells Comarcals de la demarcació i Globalleida, preveu que enguany passin per la UdL unes 500 persones provinents de diferents comarques lleidatanes. La direcció de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida va rebre als participants al seu pas pel campus de cappont i i van visitar l'edifici CREA, així com laboratoris d'informàtica, electrònica i el taller mecànic.

Premsa

11 de febrer de 2010