Projecte Sinergia. L'EPS realitza un taller de Disseny Gràfic als alumnes de l'INS La Mitjana

20170301_133244

El passat dia 1 de març, es va realitzar a l'institut la Mitjana de Lleida un taller de Disseny Gràfic a càrrec de l'estudiant de l'EPS, John Amin sota la coordinació de la professora de l'Escola Politècnica Superior Susana Maza.

Aquest taller s'emmarca en el conjunt d'activitats del conveni de col·laboració "SINERGIA" que es duu a terme entre ambdues institucions. [+INFO]

El taller es va dirigir a l'alumnat que realitza la matèria de modalitat de 1r de Batxillerat de Dibuix Tècnic i l'optativa d'Autocad de 4t d'ESO i consisteix en apropar el disseny per ordinador d'objectes en 3D als estudiants. Es van presentar diferents programes i aplicacions de modelat i animació en 3D, com ara la programació de videojocs. Finalment, els estudiants van dissenyar una pilota de futbol amb el conegut programa lliure Blender.

20170301_144257