"Próxima Estació: Les Garrigues", visita l'EPS

IMG_2181 Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

En el marc de la segona edició del programa "Próxima estació: UdL", una iniciativa del Consell Social de la UdL en col·laboració amb els ens comarcals per apropar la Universitat de Lleida al territori i impulsar les relacions universitat-empresa, una trentena de representants d'empreses, centres educatius, professionals liberals, responsables polítics, agents culturals etc. de la comarca de les Garrigues van visitar diferents instal·lacions de la UdL.

La direcció de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida va rebre als participants al seu pas pel Campus de Cappont i van visitar el laboratori de materials i el de mecànica de l'edifici CREA, així com els laboratoris d'informàtica, d'electrònica i el taller mecànic de l'edifici EPS.

Premsa

20 d'abril de 2013