Reconeixement al personal que compleix 25 anys de servei a la UdL i medalles d'argent pòstumes i als treballadors que s'han jubilat

[caption id="attachment_11326" align="alignnone" width="470" caption="FOTO:UdL"]25anysUdL[/caption]

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Roberto Fernández, va presidir el passat dimarts l'acte d'homenatge al personal que ha complert 25 anys de servei a la institució. En aquest acte també es va dur a terme el lliurament de les  medalles d'argent de la UdL.

Pel que fa a l'Escola Politècnica Superior (EPS), els professors Concepció Roig i Josep M. Miret i el PAS, Maria Cornet, van rebre la distinció als 25 anys de servei.

Així mateix,  els professors Josep Ribó, per jubilació,  i Josep M. Ribó, a títol pòstum, van rebre la medalla d'argent de la UdL.