Reportatge d'El Punt Avui dedicat al Grup de Processat de Senyal i Robòtica: A la recerca d'un robot social

[caption id="attachment_9039" align="alignnone" width="470" caption="Mercè Teixidó, investigadora del Grup. FOTO: El Punt Avui"]Doctora Mercè Teixid[/caption]

Aquest passat diumenge 7 de setembre el diari El Punt Avui va dedicar una entrevista al Grup de Recerca  de Processat de Senyal i Robòtica de la Universitat de Lleida.

En concret, l'article aprofundeix en el projecte sobre el disseny d'un assistent robòtic per millorar  l'autonomia de persones amb autonomia limitada, dut a terme per un equip de persones del GREA, dirigit pel professor de l'Escola Politècnica Superior Jordi Palacín i  finançat a través del fons RecerCaixa.

Premsa

7 de setembre de 2014