Representants de PIMEC-Lleida visiten les instal·lacions de l'EPS i el Centre de Rercerca INSPIRES

DSC02029

Representants de PIMEC-Lleida, la confederació patronal més representativa de les micro, petites i mitjanes empreses (Pimes) i els autònoms de Catalunya, van visitar el passat divendres les instal·lacions de l'Escola Politècnica Superior i l'edifici CREA de la Universitat de Lleida amb l'objectiu de conèixer de primera mà la feina desenvolupada dels Grups de Recerca que engloba el Centre de Recerca INSPIRES (Institut Politècnic de Recerca i Innovació en Sostenibilitat).

La visita va estar coordinada en tot moment pel Consell Social de la Universitat de Lleida i dirigida per la directora d'INSPIRES  i professora de l'EPS, la catedràtica Luisa F. Cabeza i el director de l'EPS, Francesc Giné.