Resolució dels Ajuts per a la Promoció de l'Excel·lència de l'EPS

Les beques estan dotades amb 1.235€ cadascuna

L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) va obrir la convocatòria dels Ajuts per la Promoció de l'Excel·lència per al curs 2019-20 d'acord amb la resolució de la Junta de Centre del 14 de juliol de 2017, amb l’objectiu de promoure la formació en Màsters Oficials per aquells estudiants de l’EPS que hagin demostrat un millor rendiment acadèmic en els seus estudis de grau.

L’EPS concedeix anualment tres beques d’excel·lència per a estudiants de grau que vulguin continuar cursant el Màster en Enginyeria Informàtica o bé el Màster en Enginyeria Industrial a l'escola. L'ajut consisteixen en una beca per un valor igual al de 30 crèdits ECTS de màster, és a dir, un import de 1.235,10€ cadascuna. El termini per presentar-se a la convocatòria va finalitzar el dia 27 de setembre de 2019.

Reunida la Comissió d'Avaluació el dia 4 d'octubre per tal de seleccionar els estudiants que gaudiran d'aquests ajuts i un cop estudiades totes les sol·licituds s'ha acordat concedir les beques d'excel·lència als alumnes:

• Guillem Orellana Trullols, graduat en enginyeria informàtica i estudiant del màster en Enginyeria Informàtica (MEINF).
  • Elena Rúbies Garcia, graduada en enginyeria mecànica i estudiant del màster en Enginyeria Industrial (MEIND).
  • Liulei Jiang, graduat en enginyeria electrònica industrial i automàtica i estudiant del màster en Enginyeria Industrial (MEIND).

L'acte de lliurament dels ajuts es durà a terme el pròxim dilluns 11 de novembre a les 13:00 hores

.