Reunió de l'EPS amb les empreses que participen en la modalitat de Formació Dual

L'EPS ofereix en modalitat dual el Màster en Enginyeria Informàtica, el Màster en Enginyeria Industrial i el Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació)

El passat dia 14 d’octubre va tenir lloc a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida una reunió entre responsables de les titulacions que l’Escola ofereix en la modalitat de formació dual (Màster en Enginyeria Informàtica, Màster en Enginyeria Industrial i Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació) amb algunes de les empreses col·laboradores (Ilnet, Alter Software, Romero Polo, Bon Àrea, Payper, Sorigué, Rigual, Opennaur, Indra, Lleida.NET, Btactic, Ros Roca i IRB).

La reunió, dirigida pel Sr. Ferran Badia Pascual, Vicerector de Planificació, Innovació i Empresa de la UdL, pretenia reforçar la col·laboració ja existent entre la Universitat i les Empreses i va consistir en una exposició breu del que és i pretén la formació dual, del paper decisiu que juguen les empreses col·laboradores en la consolidació i perfeccionament d’aquest model a la nostra universitat, fer una reflexió sobre la importància i el perfil que recau en el tutor d’empresa i el tutor dels estudis, i dels diferents documents i tràmits que s’utilitzen per vehicular el seguiment, l’avaluació i els convenis que es signen.

Així mateix, la reunió resultar un excel·lent marc d'intercanvi d’experiències, de reflexions i aportacions per ambdues parts amb l'objectiu de millorar el funcionament i les dinàmiques d’aquesta modalitat formativa tant a l’EPS com a la resta de centres de la UdL on s’està impartint.