Reunió de voluntaris FLL Lleida 2020

El dijous 20 de febrer, a partir de les 18:00 h a la Sala de Videoconferències del CCCT (Biblioteca campus de Cappont - Jaume II, 67) es durà a terme la REUNIÓ INFORMATIVA PER ALS VOLUNTARIS de Lleida de la novena edició de la FIRST LEGO League (FLL) Lleida organitzada per l'Escola Politècnica Superior.

La reunió és oberta i de recomanada assistència per a tot el voluntariat de la FLL Lleida, però l'assistència és obligatòria per a tots als alumnes de la UdL que s'hagin matriculat a la Matèria Transversal EPS i volen gaudir de l'ECTS, així com per als voluntaris nous.

En la reunió, Josep L. Lérida, cap de voluntaris de la FLL, aclarirà tots els vostres dubtes i es durà terme una preassignació de rols (Àrbitres, Jutges, Informació i Espais, Floaters FLL, Floaters Jr., Monitors de Lleure i Muntatge de kits)

Agraïm per endavant la vostra col·laboració

Us esperem!