Reunió d'experts FLL Lleida 2015: Trash Trek, buscar noves formes de gestionar els residus

IMG_1974

Ahir a l'Auditori de l'edifici Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del Campus de Cappont, l'Escola Politècnica Superior va organitza una trobada amb experts amb l'objectiu principal que els ponents donessin el seu punt de vista professional sobre el repte d'aquesta edició de la competició internacional de robòtica FIRST LEGO League: Trash Trek, buscar noves formes de gestionar els residus

Amb aquesta reunió d'experts, que tradicionalment organitza l'EPS (FLL2014, FLL 2013), per als equips participants en la fase local de Lleida hi van participar vora 70 nens i nenes de 12 col·legis i instituts de les comarques de ponent que van  rebre l'assessorament dels experts i van presentar la seva proposta a algú amb coneixement del tema per que la valorés.

IMG_1976

En aquesta edició es van buscar experts de l'àmbit de les institucions públiques i de l'empresa privada. Els ponents convidats van ser:

- Ester Fanlo: Gerent de la Regidoria de Medi Ambient de l'Ajuntament de Lleida. Encarregada de la coordinació, planificació i gestió de les polítiques municipals en matèria de medi ambient i sostenibilitat, la neteja viària,  la recollida i l'eliminació d'escombraries.

- Wifre Gasto: Gerent de la empresa Ilnet. Empresa encarregada a Lleida de la recollida i gestió de residus.

- Daniel de la Fuente: Responsable de desenvolupament de nous productes a l'empresa de Ros Roca, especialitzada en el disseny i fabricació d'equipament per a la gestió i recollida de residus

- Joan Ibarz: Tècnic de Residus del Consell Comarcal de Segrià, per a la gestió mancomunada dels residus municipals.