Reunió informativa de les Pràctiques Tutelades en Empresa (PTE) al Campus Igualada

El dilluns, 2 de març el Campus Igualada-UdL va acollir una reunió informativa referent a les Pràctiques Tutelades en Empresa 2020. Aquesta reunió va comptar amb la presència de:

• Albert Castell
    Adjunt al Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica per a les Pràctiques Acadèmiques
  • Núria Canadell
    Cap de Negociat de Pràctiques Externes

Les Pràctiques Tutelades en Empresa es configuren com una activitat acadèmica integrada en el Pla d'Estudis i tenen caràcter obligatori. Permeten als alumnes apropar-se al món de la professió en la qual desitgen iniciar-se. Les situacions que viuran dins els centres laborals seran reals i els servirà per experimentar i conèixer les dinàmiques de les organitzacions, els estils de direcció i, en definitiva, la cultura empresarial.

Així mateix també tenen el valor de relacionar els aprenentatges acadèmics amb les pràctiques professionals. Així els estudiants poden entendre de forma més significativa les exposicions teòriques de l'aula a través de l'experiència viscuda durant el període de pràctiques.