Reviu la FLL Lleida al programa especial de Lleida TV

La competició de robòtica va disputar-se el passat 24 de febrer

En l'enllaç destacat podreu veure el programa especial dedicat a la First Lego League que es va viure el passat dissabte a la ciutat de Lleida.

L'Edifici de Cooperació i Cultures Transfronterera de la Universitat de Lleida ha estat l'escenari escollit per l'Escola Superior Politècnica de la Universitat de Lleida per acollir aquest esdeveniment per 7è any consecutiu a la ciutat de Lleida. Allà, més de 300 joves de 31 centres educatius diferents s'hi han donat cita per presentar els seus projectes científics i el seu enginy a través dels robots que han portat a competició.

Joan Cama, amb les imatges d'Adrià Guiu, presentarà un espai d'una hora de duració en què hi haurà l'ocasió de conèixer als equips participants, descobrir les activitats paral·leles que s'han viscut durant la jornada i parlar amb els principals protagonistes: Francesc Giné, Director de l'Escola Politècnica Superior de la UdL, els guanyadors i altres memebres de l'organització, imatges inèdites de la competició i de la presentació dels projectes científics, del lliurament de premis, ... coneix la FLL des de dins i reviu aquesta activitat que va movilitzar al campus de Cappont més de 300 participants de 31 centres educatius!

T'ho perdràs?

L'equip d'Artesa de Segre guanya la setena edició de la FLL Lleida