Roberto García, finalista a la "IV Edición de los Premios ME-UNIVERSIA a la iniciativa OCW 2010"

Cabecera10

El professor de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida Roberto García González, ha quedat finalista a la IV Edición de los Premios  ME-UNIVERSIA a la iniciativa OCW 2010, amb l'assignatura: Enginyeria  de Software 3, que s'imparteix en el Grau d'Enginyeria Informàtica i en el Màster en Enginyeria de Programari Lliure.

Aquests premis són una iniciativa que pretén promoure i premiar la difusió en obert dels materials docents, estructurats en assignatures, que utilitzen els professors a les universitats espanyoles. S'adreça a professors o grups de professors que hagin publicat, en el lloc OCW de la seva universitat i enllaçat a OCW - Universia, l'assignatura corresponent a un dels plans d'estudis de grau o postgrau oficials vigents a la seva universitat.

El Vicerectorat de Campus impulsa el projecte coordinat pel servei de Biblioteca i Documentació. De moment, 1o assignatures de l'Escola Politècnica Superior i de la Facultat de Dret i Economia s'han sumat a aquesta iniciativa.

1premsa

9 de juliol de 2011