Rosa Gil, professora de l'EPS, ofereix una xerrada sobre Internet segura

Aquest dijous, 4 d'abril, Rosa Gil Iranzo, doctora en informàtica, professora de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i coordinadora del nou Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives va oferir la  xerrada informativa: "És recomanable que els nostres fills juguin al Fornite?"

La xerrada s'adreçà a familiars i alumnes de l'Escola Sant Josep de sant Vicenç dels Horts (Barcelona) en el marc d'una sessió informativa sobre Internet segura de tu a tu, coorganitzada pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, el Servei Educatiu del Baix Llobregat, l'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts i Mossos d'Esquadra.

Rosa Gil va explicar als assistents les característiques principals del joc Fornite, els hooks o esquers que utilitza el joc i el conseqüent perill que aquests suposen per als joves que hi juguen. També va esgrimir els símptomes d'addicció associats al joc i, finalment, va oferir una sèrie de suggeriments en clau de prevenció educativa.