Seminari conjunt dels Centres de Recerca vinculats a l'EPS: CCP/CRETESOS

IMG_3899

En el marc del procés d'unificació dels actuals Centres de Recerca de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, el Centre de Computació de Ponent (CCP) i el Centre de Recerca en Tecnologies per a la Sostenibilitat (CRETESOS), ahir es va dur a terme el primer seminari conjunt d'ambdós centres, amb l'objectiu de crear i aunar sinèrgies, col·laboracions, línies de recerca, transferència de coneixements, ... entre els membres de tots dos centres.

En concret, en aquest primer seminari, es va explicar a tots els presents les inquietuts que han portat a la idea d'unificar els Centres, la situació actual d'aquests i els objectius que s'esperen aconseguir amb aquest tipus de reunions. Aquests seminaris s'organitzaran regularment cada 2/3 setmanes d'acord a la següent metodologia de treball: d'una banda, l'exposició, per part d'un doctorant, d'una tesi doctoral presentada recentment; D'altra banda, per part d'un professor, l'exposició d'un projecte dut a terme per qualsevol dels Centres.

En aquest sentit, Lídia Rincón va presentar la seva tesi doctoral, de la que va realitzar la lectura el passat 14 de desembre, Material Flow Analysis of the building sector in Lleida, dirigida per Luisa F. Cabeza i Albert Cuchí. Posteriorment en Carles Mateu va exposar el projecte Newmatica, un projecte liderat per la Dra. Francina Solé de Ros Roca Envirotec, empresa ubicada al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida,  on hi participarà tant el CCP de la mà del Grup  de Recerca en Intel·ligència Artificial (IA)  i el CRETESOS, de la ma del Grup de Recerca en Energia i Maquinaria Agroindustrial (GREA Innovació Concurrent).

Imatges

boto fotos EPS