Sergio Sayago, professor de l'EPS, participa en un estudi sobre gent gran i noves tecnologies en la situació de confinament derivada de la COVID-19

igulada imatges generals  (13)
Sergio Sayago és professor del Grau en Tècniques d'Interacció Digital i Computació de l'EPS-UdL al Campus Igualada

El Consell Comarcal de l’Anoia (CCA) i el Consell de la Gent Gran de l’Anoia (CGGA), amb el suport de la Universitat de Lleida (UdL), han iniciat l’estudi Gent gran i noves tecnologies en la situació de confinament derivada de la COVID-19.

Els objectius principals d’aquest estudi són dos. En primer lloc, es vol recollir l’ús que les persones grans de la comarca de l’Anoia fan, o han fet, de les noves tecnologies, en un sentit ampli (xarxes socials, sistemes de missatgeria com el WhatsApp, videoconferència, jocs digitals, correu electrònic, televisió digital/a la carta, etcètera) durant la situació de confinament ocasionada pel COVID-19. En segon lloc, es vol aprendre d’aquesta experiència per discutir i prendre mesures en el CGGA de cara a un futur, i aprofitar aquest cas particular de potencial aïllament social per entendre més, i millorar, la relació entre les noves tecnologies i la gent gran.

Aquest estudi és realitzat per Carla Casas, secretària del CGGA i Coordinadora de la Unitat de Vellesa, Discapacitat i Salut Mental del CCA, i Enric Senserrich, Vicepresident del CGGA i President de l’Associació de Gent Gran d’Igualada, amb la col·laboració de Sergio Sayago, investigador i professor de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la UdL al Campus Universitari d’Igualada.

La participació és del tot voluntària i anònima i es pot fer a través d’aquest ENLLAÇ

També us pot interessar ...

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL: Com usa la gent gran de l'Anoia les TIC durant el confinament. Estudi del campus UdL-Igualada i el consell comarcal

Xerrada de Sergio Sayago, sobre envelliment i món digital al Consell de la Gent Gran de l’Anoia  [feb/20]