Sessió formativa sobre Agile i eXtreme Programming a l'EPS

El dijous 28 de novembre, el CTO de Just Digital, Eric Cobos, va realitzar una sessió formativa sobre Agile i eXtreme Programming a  l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida organitzada per Agile Lleida.

En aquesta ocasió i gràcies a la col·laboració amb Lleida Hack i l'EPS, Agile Lleida va triar una temàtica més general amb l'objectiu de proporcionar una ponència capaç d'incloure tant a developers en actiu interessats en el tema com a futurs developers que ja s'estan formant a l'EPS i a altres centres.

Per tal d'estendre l'ús de metodologies àgils i millorar el seu ús, des d'Agile Lleida s'organitzen periòdicament tot tipus d'activitats relacionades amb el món de el desenvolupament i la gestió d'equips i projectes agile.