Sopar EPS del 29 de novembre. Premi als alumnes de l'Escola amb els millors expedients acadèmics en les diverses titulacions impartides al Centre

Alumnes (22)

Tan sols queden cinc dies per al sopar d'antics alumnes, professorat i PAS de l'EPS que es realitzarà el proper 29 de novembre, a partir de les 21h., a les instal·lacions del Club Tennis Urgell i on, tal com us hem anat informant, s'hi durant a terme un munt d'actes paral·lels (I Campionat de Tennis Solidari EPS, lliurament de la Distinció Docent EPS "Joan Gimbert", lliurament dels premis als millors expedients acadèmics de les titulacions de l'Escola del curs anterior, presentació d'ALUMNI UdL, ...).

Trobareu tota la informació referent al sopar i a les activitats AQUÍ

En aquest sentit, us volem informar que pel que fa als premis als millors expedients acadèmics de les titulacions de l'Escola Politècnica Superior del curs anterior, un cop examinats els expedients acadèmics, els estudiants guardonats són:

- DAVID CASTELLA PONSARNAU, millor expedient acadèmic d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió, curs 2011-12.

- RAÜL BALSÀ DÍAZ, millor expedient acadèmic d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes, curs 2011-12.

- SERGI VALL AUBETS, millor expedient acadèmic d'Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat Mecànica, curs 2011-12.

- ESTHER VILLAFAÑA GARRETA, millor expedient acadèmic del Grau en Arquitectura Tècnica, curs 2012-13.

- JORDI MATEO FORNÉS, millor expedient acadèmic del Màster en Enginyeria Informàtica, curs 2012-13.

- RUBÉN GARCÍA ORTIZ, millor expedient acadèmic del Màster en Enginyeria Industrial, curs 2012-13.

Tots ells rebran, durant el sopar del proper 29 de novembre, el reconeixent públic de la comunitat educativa de l'Escola Politècnica Superior, així com el premi al seu esforç, consistent en un any de col·legiació gratuïta en el Col·legi corresponent al seu àmbit.