Suspesa la Matèria Transversal EPS: "L'entorn professional de les enginyeres i els enginyers"

MATÈRIA TRANSVERSAL SUSPESA PER AQUEST CURS 2020-2

MTguillem Boira 21 (2)
Ponències MT. Curs 2020-21

Malauradament, un cop finalitzat el període de matrícula a la matèria transversal "L'entorn professional de les enginyeres i els enginyers", el nombre d'alumnes inscrits no ha assolit el nombre mínim indispensable.

Per aquest motiu, no és viable dur-la a terme i es suspèn aquesta matèria transversal per aquest curs. Creiem que és una oferta formativa molt interessant, i lamentem que no hagi tingut l'èxit que havia tingut en altres edicions.

L’objectiu de l’assignatura és contextualitzar l’activitat de l’enginyer en la nostra societat i analitzar els principals elements que l’envolten i condicionen –afavorint-lo o limitant-lo- l’exercici de la professió, tant en el sector públic com en l’àmbit privat, i des del nivell local fins a l’Europeu.

En cada sessió està prevista la presència d’un enginyer, que presentarà el seu full de ruta professional, i seguidament s’encetarà el debat al voltant dels reptes professionals en el seu sector. Els ponents permeten cobrir el ventall que va des dels professionals més joves recentment incorporats al mercat laboral, passant per aquells que ja tenen una experiència laboral més àmplia, fins als professionals sèniors que poden aportar una visió més consolidada i contrastada dels reptes dels enginyers en la societat actual.

Tanmateix es cobreixen els diferents sectors professionals següents:
  • Enginyeria i Administració Pública.
  • Enginyeria i sector privat
  • L’enginyer emprenedor.
  • Entorn Europeu i Internacional.

Crèdits: 1 ECTS

Adreçat a: Estudiants de totes les titulacions de grau d'enginyeria de la UdL i especialment als alumnes de l'EPS

Professorat:Guillem Boira Herreros - guillemboira@hotmail.com