Tallers "Team Building Week" a l'EPS

Adreçats als alumnes del Màster en Enginyeria Informàtica

La setmana vinent els alumnes del Màster en Enginyeria Industrial de l’Escola Politècnica Superior (EPS) iniciaran un cicle de tallers anomenat TEAM BUILDING WEEK amb l’objectiu principal d’iniciar l’engranatge relacional entre els estudiants que compartiran en els propers mesos els estudis de Màster en Enginyeria Informàtica i adquirir, amb el treball cooperatiu i d’una manera dinàmica i participativa, aquestes competències relacionals que els seran de gran valor, tant en el desenvolupament dels estudis de màster, com en la seva posterior incorporació al mercat laboral.

Els tallers, es desenvoluparan en tres sessions del 24 al 26 de setembre de 16:00 a 21:00 hores, a l'aula 2.01 de l'EPS, s’impartiran a càrrec d'en Guillem Boira, i constaran del següent contingut:

• Introducció. Ens coneixem
  • El treball en equip
  • Equips d’alt rendiment
  • Generar consciència de ser “éssers relacionals”
  • Com veiem i com som vistos
  • Com ens relacionem. Els 5 actes relacionals
  • Com estem presents a les nostres xarxes relacionals
  • La comunicació com a eina relacional clau
  • Estils comunicatius
  • Eines de comunicació
  • Els estils de llenguatge
  • Plans de millora relacional
  • Compromís relacional

Guillem Boira

Guillem Boira és Enginyer Industrial i Màster en Gestió de la Qualitat en l’Empresa per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Llicenciat en Psicologia per la Universitat Oberta de Catalunya )UOC) i Màster en Coaching Personal i Executiu per la Universitat Pompeu Fabra (UPF). Amb més de 20 anys d’experiència en el lideratge d’empreses industrials i de serveis, en aquest projecte posa al servei dels seus alumnes, d’una banda els seus coneixements i la seva dilatada experiència, i per altre, tot el seu entusiasme i vocació de servei a la cerca de la millora contínua en les organitzacions i de la vivència de la felicitat en les persones.