"Tens l'excel·lència al teu costat", s'inicia amb dos professors de l'EPS

Una nova iniciativa per a la difusió del talent i el prestigi del professorat de la UdL

020_AAFF_Banner_Comunicació_Udl_1080x1350px_Anna
Anna Bacardit

Una iniciativa impulsada pel Consell Social de la Universitat de Lleida (UdL), en col·laboració amb l’àrea de comunicació, vol donar a conèixer els professors de prestigi internacional amb què la UdL compta en els seus diferents centres: Tens l'excel·lència al teu costat. Apunta't a la UdL

Dels tres primers professors escollits en aquesta nova iniciativa, Olga Martín, Anna Bacardit i Albert Barqué-Duran, dos són professors de l’Escola Politècnica Superior:

• Anna Bacardit, professora del Grau en Enginyeria Química de l’EPS al Campus Igualada, és presidenta de l’Associació Química Espanyola de la Indústria del Cuir, forma part d’institucions punteres del sector com Leather Cluster Barcelona i ha rebut diversos reconeixements a la seua trajectòria.
  • L’artista multimèdia Albert Barqué-Duran, de Mollerussa, és professor del Grau de disseny digital i tecnologies creatives de l’EPS i Honorary Research Fellow de la City, University of London (Londres, UK) Ha rebut guardons a tot el món entre els quals també figura el Premi Internacional Ciutat de Lleida. La institució We Are Europe l’ha considerat com un dels seixanta-quatre “Activistes de la Cultura” d’Europa i ha estat un dels quinze seleccionats per al programa Future Innovators Summit. L’any 2019 ha sigut seleccionat pel F.C. Barcelona i Nike com a ambaixador per a la campanya del club titulada "El talent no té una sola forma”.