Toni Granollers, nou vicerector d'Internacionalització de la UdL

D'altra banda, Francesc Giné s'encarregarà del vicerectorat de Professorat en substitució de Josep M. Miret

El rector de la Universitat de Lleida, Jaume Puy, ha anunciat durant el Consell de govern celebrat avui que l’equip de direcció de la Universitat de Lleida (UdL) passarà de 10 a 8 vicerectorats a partir del proper 1 de novembre.

Arran d’aquests canvis ens plau comunicar que el professor de l'Escola Politècnica Superior (EPS) Antoni Granollers serà el nou vicerector d'Internacionalització, tasca que des del setembre havia assumit provisionalment la vicerectora d'Estudiants i Ocupabilitat, Montse Rué, quan Montserrat Gea va deixar aquest càrrec en ser nomenada directora general de Professionals de la Salut a Catalunya.

Així mateix,  el rector ha anunciat que Paquita Santiveri, serà la nova vicerectora d'Ordenació Acadèmica, substituint Francesc Giné, que s'encarregarà del vicerectorat de Professorat en substitució de Josep M. Miret.

Toni Granollers és professor del departament d'Informàtica i Enginyeria Industrial de la UdL des de 2004. Doctor en Informàtica, imparteix docència al Grau en Enginyeria Informàtica i al Màster en Enginyeria Informàtica a l’EPS.

En l’àmbit de la gestió universitària, a l’EPS ha exercit tasques de coordinador del 2n cicle d’Enginyeria Informàtica del 2005 al 2007 i de cap d’estudis de les titulacions d’informàtica del 2007 al 2011; A la UdL ha estat adjunt al vicerectorat de Planificació, Innovació i Empresa del 2011 al 2019 i recentment adjunt a la vicerectora de Relacions Internacionals.

Així mateix és director del grup de recerca en Interacció Persona Ordinador i Integració de Dades (GRIHO) i les seves línies d'investigació se centren en el disseny de sistemes interactius centrats en l'usuari i l'accessibilitat per a persones discapacitades.

Amb la incorporació d'en Toni Granollers a l'equip rectoral, són cinc els professors de l'EPS que en formen part: tres vicerectors, una coordinadora i el delegat del rector al campus Igualada

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL. Presa de possessió a quatre vicerectorats de la UdL. Internacionalització, Professorat, Recerca i Transferència i Ordenació Acadèmica i Qualitat

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL. Remodelació de l'equip de govern de la UdL. Antoni Granollers, de l'EPS, nou vicerector d'Internacionalització