Un projecte de Robòtica del GREA Innovació concurrent, rep l'ajut a la investigació RecerCaixa 2013, atorgat el passat gener

DSC05782

El projecte liderat pel Dr. Jordi Palacín, professor de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (EPS - UdL), va rebre el passat divendres de mans de l'Associació Catalana d'Universitats Públiques (Acup) i l'Obra Social La Caixa, prop de 78.000 euros del programa RecerCaixa, en ser un dels 26 treballs que van ser elegits en la convocatòria d'aquest programa per al 2013, al qual es van presentar 362 projectes .

El projecte, que es desenvoluparà al llarg dels dos pròxims anys, pretén donar resposta a problemes i reptes de la societat actual. En concret , el treball proposat pel grup de Robòtica del Grup de Recerca GREA Innovació Concurrent de l'EPS, es centra en la "Millora de l'autonomia individual d'una persona amb discapacitat mitjançant la incorporació a la llar d'un Assistent Personal Robòtic d'alta mobilitat".

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Premsa