Una alumna de l'EPS participa al Grad Cohort Workshop (GCW) de Barcelona

Alba Lamas és alumna del Màster en Enginyeria Informàtica

GCW (5)
L'Alba Lamas (primera per la dreta) amb Margaret Hamilton

Els dies 18 i 19 d’octubre de 2018 té lloc a Barcelona el primer Grad Cohort Workshop (GCW)  fora dels EEUU, organitzat per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya i la Comissió de Gènere Dones-COEINF del Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya.

Els GCW  van començar als EEUU el 2004. Són trobades de dones estudiants de màster o doctorat en l’àmbit de la informàtica. L’objectiu d’aquestes trobades és contribuir a la visualització de la dona en l’àmbit tecnològic, oferir a les participants les diverses perspectives professionals, crear un espai de networking i animar les dones a no abandonar el sector.

L’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida hi està ben representada amb l’alumna del Màster en Enginyeria Informàtica, Alba Lamas Valera. L’Alba és una de les 50 participants que gaudiran gratuïtament de totes les activitats del GCW, que es poden revisar en aquest programa.

Aquesta primera edició està lligada amb l’acte d’investidura de la Sra. Margaret Hamilton, qui va definir el terme "Software Engineering" quan treballava a les missions Apol·lo de la NASA, com a doctora honoris causa per la UPC i, evidentment, al workshop on les participants interactuen amb prop de 20 investigadors i professionals relacionats amb informàtica femenina sènior, comparteixen informació acadèmica i personal en una barreja de presentacions formals, debats informals i esdeveniments socials.