Una startup impulsada per l'antic alumne de l'EPS Sergio Luaces, guanya el premi d'emprenedoria Santander YUZZ de Lleida

Blueindic és una aplicació web de gestió empresarial

Blueindic la startup de gestió empresarial impulsada per David Vara, llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses per la UdL y Sergio Luaces, enginyer tècnic d’informàtica de sistemes per la UdL ha estat triada com la millor idea del centre YUZZ Lleida  i ha obtingut una plaça per viatjar a Silicon Valley al costat dels altres 51 millors joves emprenedors de la VIII edició de Santander YUZZ, el programa d'emprenedors que promou Banc Santander a través de Santander Universitats i coordina el Centre Internacional Santander Emprendimiento (CISE) amb la col·laboració local de la Universitat de Lleida i l’Ajuntament de Lleida.

El viatge d'una setmana a Silicon Valley inclou visites a empreses com Google, LinkedIn o Facebook i conferències en prestigioses universitats com Berkeley o Standford.

Blueindic és una aplicació web de gestió empresarial adreçada a la petita i mitjana empresa que acompanya, ajuda i facilita la gestió comptable, econòmica i financera dels seus projectes empresarials d’una manera innovadora i eficaç, en un entorn molt visual i còmode per treballar que facilita l’anàlisi i la presa de decisions.

Es dona la circumstància que el Sergio Luaces també va impulsar, juntament amb altres companys d’estudis de l’Escola Politècnica Superior, l’empresa Blackpier, guardonada al 2015 amb l’accèssit del premi Smart People with Smart Ideas creat per l'Ajuntament de Lleida. Així mateix, va ser guardonat aquet 2017 amb el Premi Alumni EPS a l’Emprenedoria.

A la tornada del viatge a Silicon Valley, David i Sergio participaran a la final nacional del Santander YUZZ que es celebrarà a Madrid al mes de novembre, i on poden optar a premis de fins a 30.000 euros per accelerar el seu projecte.

L'objectiu d'aquesta experiència és inspirar i potenciar a  els joves emprenedors per accelerar el desenvolupament dels seus startups, brindant-los connexions per a la internacionalització dels seus projectes i la cerca de finançament.

Santander YUZZ promou el talent joven, l'esperit emprenedor i l'impuls d'idees  innovadores. En les seves set edicions anteriors s'han creat més de 500 empreses i s'han potenciat els projectes de més de 3500 emprenedors.

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL