Universitat d'Estiu de la UdL: Cursos organitzats pel professorat de l'EPS

Capturattwe4t

Avui s'inicia el període d'inscripció i matriculació als diferents cursos de la Universitat d'Estiu de la UdL ... més de 50 cursos que es realitzaran del 27 de juny al 22 de juliol de 2016 en diferents seus: Lleida, La Seu d'Urgell, Tremp, Les Borges Blanques, La Granadella, Agramunt, Arbeca, Pont de Suert, Balaguer i Os de Balaguer, així com en format de cursos virtuals.

A l'enllaç http://www.udl.cat/ca/serveis/estiu/ podeu consultar la totalitat del cursos i accedir a la butlleta d'inscripció. No obstant, tot seguit us deixem els enllaços directes als cursos organitzats pel professorat de l'Escola Politècnica Superior:

CURSOS A LLEIDA Desenvolupament de Videojocs Utilitzant l'Eina Cocos2dx Disseny d'Estructures d'Edificació amb CYPECAD Comunicació 2.0: Eines per Fer Presentacions Innovadores La Clau de l'Èxit de les Energies Renovables: l'Emmagatzematge i l'Eficiència Energètica Construcció i Ús d'una Impressora 3D Iniciació a la Modelització i al Calibratge Energètic d'Edificis amb Open Studio i Energy Plus CURSOS VIRTUALS Social Media Management. Comunicació i Promoció Efectiva a les Xarxes Socials Eines Avançades per a la Presència en les Xarxes Socials