Universitat i Empresa. Jornada d'apropament PIMEC Lleida - UdL EPS

jornadaRDI-UdL

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Deu empresaris de sis firmes del sector industrial i de la construcció de Lleida i set investigadors de cinc grups de recerca de la Universitat de Lleida van participar divendres passat en la jornada "Innovar per competir".

Aquesta acció té per objectiu detectar i satisfer les necessitats tecnològiques i de innovació de les empreses del sector industrial i de la construcció del territori així com col·laborar en la promoció de projectes de recerca i innovació.

Arrel d'aquesta trobada va sorgir una altra iniciativa per tal de inserir en aquesta idea d'apropament; Es tracta  d'entrevistes personalitzades per part de l'Oficina de Suport a la R+D+I de la Universitat de Lleida a les empreses de Ponent interesades a col·laborar en transferència.

La delegació de PIMEC ha estat formada per empreses de diferents àmbits del sector industrial i de la construcció com ara la fabricació de carrosseries, transformació de plàstics, climatització, fabricació de paper i cartró, entre d'altres. Quant als grups de recerca de la UdL, han participat en la trobada els centres GRIHO i GREA Innovació Concurrent, i els grups Computació Distribuïda, Criptografia i Grafs, i Energia per al Medi Ambient i Agrometeorologia.

1premsa

01 d'abril de 2011