Vall Companys a l'EPS Company Corner

El dimarts 9 de març l'Escola Politècnica Superior va celebrar la sisena jornada de l'activitat EPS Company Corner. Boosting professional skills.

EPS Company Corner és un espai, físic i temporal, per tal que les empreses i els estudiants es trobin i es coneguin i comparteixin informació respecte a oportunitats laborals, possibilitats de fer el TFG, TFM o Pràctiques a l'empresa, de cursar Formació Dual, si s'escau, etcètera.

En aquesta ocasió ens va visitar l'empresa Vall Companys.

El Grup Vall Companys és un grup agroalimentari de caràcter familiar i líder a Espanya, fundat el 1956.

El model operacional de el Grup Vall Companys es basa en la integració de totes les fases de l'procés productiu, així com en la tasca d'uns professionals implicats i altament formats en els seus respectius camps d'activitat. Al costat d'això, cal destacar especialment la implantació de Sistemes d'Informació d'última generació en totes les mecàniques de treball, que connecten i automatitzen les diverses instal·lacions i plantes de producció de el grup. Amb tot, s'aconsegueix garantir una traçabilitat completa en tots els processos, a més d'una alta seguretat alimentària i una qualitat òptima i constant en el producte.

Àngels Monjo, responsable RH a Vall Companys va informar als alumnes interessats de les oportunitats laborals que ofereix l'empresa, les possibilitats de fer-hi el TFG/TFM o unes pràctiques remunerades en diferents departaments; la Formació Dual en el cas dels alumnes del màster en Enginyeria Industrial, també van poder deixar el Currículum Vitae, etcètera.

Ja hi ha altres empreses que han confirmat la seva presència en pròximes edicions d'EPS Company Corner ( IFR, Alier SA, Indra, Argal, ...) Podeu informar-vos de les empreses que visitaran l'EPS en el marc del Company Corner a l'apartat d'Agenda de la web de l'EPS.

També et pot interessar ...

• Draxton visita l'EPS en el marc de l'EPS Company Corner

Continua l'EPS Company Corner amb la visita de l'empresa IASO

BonÀrea visita l'escola en el marc de l'EPS Company Corner