Vine a esmorzar amb IAESTE Lleida per celebrar el IAESTE Day

CQJF2LWUAAAQxXk

Avui 20 d'octubre se celebra IAESTE DAY i en el marc d'aquesta celebració IAESTE Lleida organitza un esmorzar per a tots els alumnes interessats a conèixer quelcom més sobre aquesta associació. L'esmorzar tindrà lloc al vestíbul de l'Escola Politècnica Superior a partir de les 11:00h

IAESTE és una associació d'estudiants que afavoreix l'intercanvi per a l'adquisició d'experiència professional mitjançant pràctiques remunerades. Neix a Londres el 1948 per iniciativa de Mr James Newby, cap del Comitè de Treball Vacacional del Col·legi Imperial.

IAESTE va ser present de forma exigua en l'antiga Escola Universitària Politècnica de la Universitat de Lleida com un intent de participar en el programa IAESTE per part de la institució, però aquesta iniciativa va finalitzar sense haver trobat la participació dels estudiants de l'Escola.

IAESTE LC Lleida reneix l'any 2007 de la mà del Consell de l'Estudiantat de l'Escola Politècnica Superior i, aquest cop, aconsegueix contactar amb empreses de la zona per a, poc a poc, iniciar el programa IAESTE per a tots els estudiants de la Universitat de Lleida, arribant actualment a ser una de les associacions d'estudiants més actives de la UdL.

Però, … Què és IAESTE? Què fa IAESTE per als estudiants? Com podem ajudar a les empreses? Podeu trobar tota la informació sobre IAESTE i el seu Comitè Local de Lleida a la web, http://www.iaeste.udl.cat/