Vora 50 persones es reuneixen a l'EPS per veure en directe el Google I/O Extended

El passat 7 de maig l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) va tornar a acollir, a la sala de Graus de l'escola i per 6è any consecutiu, la retransmissió en directe de la keynote inaugural del Google I/O Extended.

Vora 50 noies i noies (molts d'ells alumnes de l'Escola Politècnica Superior) interessats en les tecnologies Google es van reunir a la Sala de Graus per veure conjuntament el congrés Google I/O que se celebra els dies 7 8 i 9 de maig en Mountain View, Califòrnia.

El Google Developer Group Lleida amb seu en els Laboratoris TIC del Parc Científic de Lleida, el capítol de WomenTechMakers Lleida, i l'Escola Politècnica de la Universitat de Lleida, organitzen aquesta activitat plena de moments emocionants per als apassionats de la tecnologia: més de dues hores de tecnologia google, diversió, pizza i begudes amb el sponsorship de Google!

... I al final de l'esdeveniment, com tots els anys, es van repartir detalls de Google per als assistents (camisetes, stikers, etc) i es van sortejar dos bateries de l'empresa col·laboradora Xtorm, valorades en 100 €!