Webinar Itscool: És l'hora de triar TIC!

L’Associació Educativa Itscool, de la que en forma part l'Escola Politècnica Superior, organitza aquest webinar per donar a conèixer l’oferta dels graus Enginyeria en Tecnologies de la informació i la Comunicació (TIC), després de la cancel·lació del saló d'Ensenyament a causa dels efectes de la pandèmia Covid19.

La sessió s’adreça tant a estudiants de batxillerat i CFGS que volen conèixer les seves opcions professionals de futur, com al professorat en la seva tasca com a orientadors!

El paper estratègic del sector de les tecnologies de la informació i les comunicacions i l'aplicació creixent d'aquestes en els diferents sectors de l'economia, ha fet augmentar la necessitat de professionals TIC, una demanda que creixerà exponencialment en els pròxims anys. Es necessiten enginyers i enginyeres que participin en la transformació de la realitat, que apliquin els coneixements teòrics per aportar solucions reals i tangibles per millorar el futur immediat, persones innovadores, amb curiositat que aportin valor a la societat.

L'Escola Politècnica Superior t'ofereix en l'àmbit TIC els següents estudis de grau:

Malgrat que per qüestions d'agenda l'EPS no ha pogut participar directament en aquest webinar, us animem igualment a participar-hi i informar-vos!

Apunta’t a descobrir l'oferta de graus TIC, dijous 28 de maig a les 18 hores.

INSCRIU-TE