Workshop dels estudiants del Màster en Enginyeria Informàtica en modalitat de Formació Dual

20160407004034

Aquesta setmana els alumnes del Màster en Enginyeria Informàtica de l'Escola Politècnica Superior de la UdL que estan cursant aquest estudi en la seva modalitat de Formació Dual, van realitzar un workshop on els estudiants van presentar l'empresa on estan exercint la Formació Dual, així com les tasques que hi desenvolupen als seus companys del Màster i a estudiants de 4t curs del Grau en Enginyeria Informàtica.

En l'àmbit dels negocis i del màrqueting un workshop es un esdeveniment en el qual els assistents poden formar-se sobre un determinat tema de manera intensiva. Es desenvolupa al voltant d'una una xerrada i algun tipus d'activitat que els permeti portar les informacions rebudes a la xerrada a la pràctica. La combinació entre la dissertació teòrica i el treball dut a terme pels propis assistents durant la trobada constitueix la principal característica d'un workshop. A diferència d'altres tipus d'esdeveniments,el workshop promou la participació activa dels assistents aconseguint enfortir l'aprenentatge i  fomentar el treball en equip, ja que els participants es desenvolupen en conjunt durant el taller.