Workshop sobre computació paral·lela a l'EPS

IMG_2134

Grups de recerca en Computació Paral·lela vinguts de diverses universitats de l'Estat Espanyol, van participar aquest passat dijous i divendres en un workshop organitzat pel grup de recerca en Computació Distribuïda de la Universitat de Lleida amb el suport de la  Xarxa CAPAP-H, amb l'objectiu de facilitar l'intercanvi i la transferència de coneixements en aquest àmbit entre tots els seus membres i, alhora, posar a la seva disposició eines i coneixements que permetin avançar en l'àmbit de la computació d'altes prestacions.

L'Escola Politècnica Superior, va rebre més de 40 investigadors d'arreu d'Espanya (Universidad de Valladolid, Universidad Carlos III, Universitat Autònoma de Barcelona, Universidad Complutense de Madrid, Universidad Jaume I, Universidad de Murcia, Universidad de La Laguna, Universidad de Extremadura, Universidade Da Coruña, CETA-CIEMAT, Universidad de Valencia, Universidad de Almería, Universidad Castilla-La Mancha, Universidad de Cantabria, Universitat Politècnica de Catalunya i Universitat de Lleida) i la University of Edinburgh, que van gaudir de les xerrades:

- Compilador OpenACC , a càrrec d'en Ruymán Reis, application developer al Edinburgh Parallel Computing Centre.

- Model de programació OmpSs, a càrrec de na Rosa M. Badia, investigadora científica del CSIC i líder del grup de Grid Computing i Clústers del Barcelona Supercomputing Center.

- Xavier Martorell, líder de l'equip de Models de Programació del Barcelona Supercomputing Center.

IMG_2137