XIV Festa Major de l'Estudiantat UdL

Àrea de Comunicació i Premsa - Oficina de Premsa UdL

Aquest dijous, 22 d'abril, es va celebrar la 14a Festa Major de l'Estudiantat de la UdL. El Consell de l'Estudiantat va preparar  una sèrie d'activitats per tal que els estudiants disfrutessin d'aquesta jornada lúdica. Entre aquestes activitas cal destacar la pedalada popular, que aquest any va comptar amb la participació d'una vintena d'estudiants, el rector, Joan Viñas, i el virector d'Estudiantat, Xavier Gómez; Al migdia, s'organitzà un dinar popular i el tradicional campionat de botifarra i per la tarda es va dur a terme diverses competicions esportives: futbol, volei, rugbi i una gincana alternativa que va donar pas a l'actuació castellera. Finalment, a partir de les 23h va començar la música en viu amb els grups Flying Peppers, Deskarats i Els Pastorets Rock.

Menció a part mareix la setena edició del Dia de la Gent Emprenedora, una iniciativa de l'Ajuntament de Lleida i de la Diputació de Lleida, que a través del Consorci de Promoció Econòmica i del Patronat de Promoció Econònica, organitzen amb la finalitat de fomentar les vocacions emprenedores, alhora que dinamitzar el sector empresarial de la ciutat i la seva àrea d'influència. En aquesta edició i sota el títol "Sempre hi ha oportunitats. Aprofita-les!" la jornada pretenia analitzar les oportunitats que s'obren per a la gent emprenedora i com les poden aprofitar; Van destacar les ponències "Només les persones emprenedores són sensates" del  Sr. Leopoldo Abadía, consultor, professor i escriptor, autor dels llibres "La crisis ninja" i "La hora de los sensatos" , així com "Emprèn i atreveix-te a ser el teu propi heroi" de la Sra. Pilar Jericó, experta en gestió del talent, sòcia d' Innopersonas i autora dels llibres "No miedo" i "Héroes".

Programa XIV Festa Major

robocode_logo_tanks

Aquest any com a novetat, el Grup de Recerca en Computació Distribuïda i el Grup de Recerca en Intel·ligència Artificial, vinculats a l'Escola Politècnica Superior, van organitzar a partir de les 18h a l'Auditori del CCCT del Campus, la primera competició de robots virtuals dins l'entorn Robocode.

Robocode és un joc de Programació en que l'objectiu és desenvolupar un tanc de batalla que lluita amb altres tancs, ja sigui 1 vs 1, melé o per equips.

+ informació Robocode

fotos GALERIA FOTOGRÀFICA