Xerrada de Sergio Sayago, sobre envelliment i món digital al Consell de la Gent Gran de l’Anoia

envelliment_tic_cca-img-1024x768
FOTO: Consell Comarcal de l'Anoia

El passat 20 de febrer en el marc de la reunió de la Junta Permanent del Consell de la Gent Gran de l’Anoia al Consell Comarcal e l'Anoia, es va dur a terme una xerrada sobre món digital, les TIC i l’envelliment, a càrrec del professor del Grau en Tècniques d’Interacció Digital i Computació de l'Escola Politècnica Superior del Campus Universitari d’Igualada – UdL, Sergio Sayago.

Sergio Sayago va abordar la problemàtica que pateixen moltes persones grans vers el món digital i les TIC i va avançar també que, ben aviat, la UdL impartirà a Igualada un curs que portarà per títol Vida (i envelliment) digital a principis del segle XXI: intel·ligència artificial i fabricació digital.

L’adquisició d’aquests coneixements digitals eviten, en gran mesura, l'aïllament i possible desconnexió del sistema de la gent gran.

També et pot interessar ...

Sergio Sayago, professor de l'EPS, al Cafè digital TIC Anoia: TIC i envelliment

El professor de l'EPS, Sergio Sayago, convidat a participar com associate editor a la revista International Journal of Human-Computer Studies