Xerrada informativa IAESTE

IMG_5137

Ahir, dijous 27 d'octubre de 2011 es va celebrar a la Sala de Graus de la Escola Politècnica Superior una reunió informativa del programa IAESTE.

IAESTE és un programa d'intercanvi de pràctiques remunerades a l'estranger gestionat per estudiants voluntaris, per tant, per tenir dret a una d'aquestes pràctiques, s'ha de col·laborar amb l'organització.

Aquesta col·laboració pot anar dirigida a visitar empreses per a convèncer-les de que acullin estudiants estrangers a l'estiu, organitzar activitats pels estudiants estrangers durant l'estiu, fer campanyes de publicitat i imatge per a l'associació, ...

A més, cal tenir en compte que aquestes pràctiques son equivalents a les pràctiques obligatòries en empresa que s'han de cursar en les diferents titulacions i hi ha el valor agfegit de trobar, en el lloc es va ,  una associació d'estudiants que organitza activitats, porta als estudiants a conèixer el país i la cultura de la zona, els recull a l'aeroport i els busca allotjament, i fins i tot els acompanya el primer dia a l'empresa. Tot això, cobrant!

Aquesta tasca informativa d'IAESTE va començar el passat dilluns amb una  xocolatada popular informativa on tothom va poder preguntar tots els dubtes que tenia sobre IAESTE i com participar

1Fotos

XOCOLATADA